Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ute i skogen / Dagens outfit

Idag var jag, Frida, Thilda och Emmy ute i skogen och härjade (fotograferade). Det var faktiskt riktigt kul och jag fick nog många riktigt fina bilder som jag tänker lägga upp senare. Här kommer bilder på mig så länge, som Thilda har tagit på mig när vi var i skogen. En liten dagens outfit sådär smidigt. Jag har i alla fall på mig en klänning från H&M, och den stickade tröjan är också från H&M, sedan är sjalen ifrån Gina Tricot, jackan har jag köpt på Erikshjälpen i Kungsbacka och ryggsäcken kommer från River Island.
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-