Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tomorrow is the day

När man går på en LCHF-diet så har man en dag varannan vecka då man får äta precis vad man vill eftersom att kroppen inte hinner reagera. Imorgon är den dagen för mig. Så om jag tjatar mycket om mat och godis och sådant imorgon så är det för att jag inte har rört socker och/eller kolhydrater på två veckor och fyra dagar och jag kommer nog att gå lite crazy. Jag har egentligen sovmorgon till klockan 12 imorgon men jag har satt klockan på 8:15 för att gå upp och ta ett glas juice och sedan gå och köpa nybakta frallor och en kanelbulle. Ser ni? Jag går redan crazy haha. Det ligger också en Marabou och väntar på mig när jag vaknar. Så lycklig. Nu ska jag gå och lägga mig så att det blir imorgon någon gång!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-