Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjejmys + Felix

Nu är jag hemma igen efter lite tjejmys med sällskapsspel, hemmalagad mat och Bonde söker fru. Det var faktiskt riktigt mysigt och roligt, något man borde göra oftare. Dock skall ju båda tjejerna flytta iväg snart så det får kanske bli en eller två gånger till innan det. Hoppas jag. Felix låg på mig under halva bonde söker fru och han är ingen liten hund haha. Men det var mysigt, dock lite tungt. Vid halv tio körde jag hem Thilda och åkte sedan hem själv. Här är två bilder, förlåt för kvaliteten.
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-