Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Plötsligt händer det

Plötsligt så händer det som ingen trodde skulle hända någonsin. Jag lägger upp en sån "Jag är så cool och duktig för jag är på gymmet"-bild på bloggen. (No offence till er som lägger upp gymmet-bilder (för ni är duktiga!). Snarare cred till er som kan bli snygga på dem)

Jag är alltså på gymmet. Det är andra gången den här veckan. Har tänkt mig att jag ska gymma minst två gånger i veckan och kanske simma en gång per vecka också om jag orkar. Kommer antagligen inte bli så många blogginlägg som tillägnas detta men bara så att ni vet om ni vill hålla koll på mig.

 


Postat av: Frida

Jag vill hålla koll mvh stalkern.

2012-10-07 @ 20:57:26
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-