Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min Torsdag (standardrubrik)

Idag behövde jag bara vara i skolan i en timma på eftermiddagen så jag spenderade morgonen i soffan med katten och god frukost. Sedan åkte jag in till skolan och efter det åkte jag hem till Johanna och åt lunch innan vi åkte tillsammans till Göteborg där vi träffade Olivia. Vi letade lite halloweenkostymer eftersom att vi ska gå på en halloweenfest nästa helg. Vi hittade dock ingenting men vi kom på lite idéer som vi ska jobba på. Sedan åt vi lite mer och åkte sedan hemåt och Olivia mot träningen.

Nu är jag hemma och har även sålt min moped så nu har jag händerna fulla med pengar. Och lön idag och allt. Känns mycket bra.

 


Postat av: Frida som inte orkar skriva sitt url

Åh pengar

2012-10-25 @ 22:16:12
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-