Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min äta-vad-jag-vill-dag hittills

Jag tror att det är för att jag inte har ätit någon form av socker eller kolhydrater på över två veckor men socker är ju hur gott som helst. Jag har levt i en sockerkick sedan kvart i 8 imorse då jag drack juice och nu har jag precis ätit gifflar. Frida gör morotskaka till mig och nu sitter vi och kollar på How I Met Your Mother tillsammans.

Jag hade en sån sjuk sockerkick imorse när jag var i skolan att det kändes som att jag hade druckit alkohol, fast det bara var en Marabou-kaka som spökade i min mage. Jag har i alla fall bestämt att jag ska fotografera allt jag äter och dricker idag. Bara för att jag inte har fått fota något mumsigt på länge och jag saknar det haha. Och för att ni ska se vilket svin jag kommer vara idag hehe. Här är min "mat"-dag än så länge. 

 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-