Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

LCHF tips

Jag fick en anonym kommentar (vem är du?) på detta inlägget och hen frågade om jag kunde ge lite tips och bilder på vad man kan äta när man äter LCHF-mat. Jag har inte gjort det så mycket, vet jag, men jag har gjort ett par tappra försök till att lägga upp bilder och tips på bra och god LCHF-mat. De inläggen har jag lagt under en kategori här på bloggen som jag så klurigt döpt till LCHF och ni kan komma till den genom att klicka på kategorierna under headern eller genom att klicka här. Det finns ett par inlägg där nu med mat-tips men jag lovar att fylla på den kategorin bättre än jag redan gör.
 
De nyttiga LCHF-våfflorna jag gjorde för två veckor sedan. (recept finns också i kategorin LCHF)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-