Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

LCHF - Three week check up

Okej, så när jag började med min LCHF-diet så trodde jag helt ärligt att jag inte skulle klara ens en vecka. Jag har aldrig gått på en diet i hela mitt liv och har nog inte gått en dag i mitt liv utan socker eller kolhydrater innan. Och nu har jag levt i tre veckor (med undantag för i fredags då jag hade min äta-vad-jag-vill-dag) utan varken socker eller kolhydrater. Och eftersom att jag inte trodde att jag skulle klara så länge så tog jag varken min vikt eller mått (vilket skulle vart kul). Så jag tänkte börja med det nu för att se om det är värt det liksom.Dock vägde jag mig efter en vecka på dieten och sen dess (två veckor sedan) har jag gått ner 3 kilo ungefär. Och då har jag knappt rört på mig haha. Men jag planerar att röra mer på mig och så ska jag köra en checkup varannan vecka här på bloggen tänkte jag. Tills den dagen då socker vinner mig tillbaka till "the dark side" (vilket kan bli när som helst, men vi får se, det är ganska kul att pusha sig själv).
 
Så här är min LCHF check up efter tre veckor (tänkte att det skulle se ut såhär i framtida inlägg så nu blir det ju lite konstigt):
Viktminskning efter tre veckor: -3 kg
Viktminskning totalt: -3 kg
Måttförändringar: Vet ej.
Måttförändringar totalt: Vet ej.

Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut lite mer lchf-matbilder/tips. Typ hur du äter under en hel dag :)

Svar: Absolut! Besök kategorin LCHF! Där lägger jag in lite tips på mat och sånt :)
Emma

2012-10-16 @ 19:06:57
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-