Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

LCHF - Five weeks checkup

Nu har det gått fem veckor på min och brorsans diet. Jag börjar liksom bli lite van nu. Och jag märker själv att jag mår bättre och orkar mer. Man är liksom på en mer jämn nivå än när man äter socker för då går man upp och ner hela tiden (har jag läst mig till). Som det ser ut nu så tänker jag nog fortsätta fram till jul, då tänker jag sluta (det är tydligen inte så bra att gå på LCHF i mer än tre månader ändå) och sedan tänkte jag ta två eller tre månader igen på våren innan studenten. Men vem vet, det är långt kvar till jul, kanske jag hinner ge upp?
 
Så här är min LCHF check up efter fem veckor
Viktminskning mellan vecka tre och fem: -1,5 kg
Viktminskning totalt: -4,5 kg
Måttförändringar mellan vecka tre och fem: Mage -2 cm / Lår -1 cm / Rumpa - 1 cm
Måttförändringar vecka tre och framåt totalt: Mage -2 cm / Lår -1 cm / Rumpa - 1 cm

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-