Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kväll

Man kan ju tro att jag faktiskt gick och lade mig imorse som jag skrev att jag ville, men icke. Jag gick upp, lagade frukost och åkte sedan till skolan en stund. Sedan har jag letat lite rekvisita till imorgon på olika secondhandbutiker då jag skall ut och fotografera, och hittade lite intressanta saker! Ni får se imorgon! Annars tog jag mig en sväng upp till gymmet med pappa och jag har nu ätit lite middag och ser på TV i väntan på att se på mer TV (Svenska Hollywoodfruar).

Tänkte att jag skulle bjuda på en bild eftersom att jag inte gjorde det förut idag så här är en från i fredags då jag helt plötsligt kom ut och berättade att jag var en dödsätare.

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-