Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hallå hallå

Eftersom att det har kommit önskemål om att jag ska uppdatera så gör jag väl det. Jag träffade Johanna igår och vi gjorde inte så mycket, vi pratade och tog en sväng på Kungsmässan. Jag köpte min studentklänning (kände mig jättetöntig som köpte en redan haha, men jag gillade den).

På kvällen skulle jag och Frida se på Harry Potter men det slutade med att vi såg på Project Runway Sverige och Underbart är kort istället. Det var ju också trevligt! Nu är jag i skolan och vi har kollat på lite film och nu ska jag ha Projekt och Företagande. Woho.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-