Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredagsmys

Idag är det fredag och då kommer sockersuget som på beställning. Förra veckan fixade jag det så gott jag kunde med lite vanlig kesella (som jag blandade i vaniljpulver i så att det blev bruna prickar så att det såg ut som vaniljglass) (jag gillar inte ens vaniljglass men det smakade lite socker i alla fall) och hallon och lite mörk choklad. Får nog köra på samma diet ikväll ungefär. Det ska bli gott.
 
Det här är för övrigt den godaste chokladen som är över 70%. Den smakar i alla fall gott.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-