Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dags för lite äventyr

Om en månad ungefär så åker jag och Frida upp till Stockholm tillsammans för en liten weekend där. Det ska bli kul. Vi har inte planerat så mycket, köpte tågbiljetterna idag till exempel haha. Bra där. Och vi har fortfarande inte fixat någonstans att bo. Vi har köpt biljetter i andra hand till Swedish House Mafia på torsdagen, men det verkar till 99% seriöst så jag tror att vi kommer in. Haha. Annars blir jag riktigt ledsen. Men det är värt risken, för både jag och Frida älskar Swedish House Mafia (och borde köpt biljetter när de släpptes på en gång) och jag tror till och med att jag har två videos på oss två när vi sjunger och dansar till "Greyhound" och "Don't You Worry Child" på trädgårn. Jag vet inte om jag ska lägga upp dessa videos här. Jag kanske gör det senare haha. Stay tuned. Det ska i alla fall bli roligt att komma iväg och göra något annorlunda. Om någon har tips på boende i Stockholm - säg till!
 
Här kommer en video som ger mig rysningar genom hela kroppen.

Postat av: Olivia

fick ju en biljett i födelsedagspresent, blev superglad, men sen skulle jag på läger den helgen :( så jag gav den till natalie... ska kolla på ett träningsläger istället för att kolla på shm..

Svar: :( Du följer med mig i mitt hjärta :)
Emma

2012-10-25 @ 13:03:42
URL: http://heartman.blogg.se
Postat av: Frida

Åååhhh taggatagga! :D

Svar: JAAAA
Emma

2012-10-25 @ 16:59:09
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-