Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjoho

Hallå hallå! Här sitter jag och skall strax duscha och gå och lägga mig tänkte jag. Jag har suttit i soffan hela kvällen och degat. Försökt göra en affisch som jag äntligen blev klar med efter många timmar, sedan har jag kollat på TV och Olivia kom förbi i någon/några timmar bara för att hon var ute och körde och inte visste vart hon skulle. Haha. Mysigt. Vi pratade och skrattade massor och hon fick min annars ganska sega dag att bli lite bättre!
 
Jaja, kul för er att veta haha. Godnatt.
 
Ganska söt (dock oredigerad) bild på Stina och Frida från idag. Hahah..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-