Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sigma 150-500mm

Innan jag åker till Afrika om en och en och en halv månad (!!!) så skall jag köpa mig ett nytt kameraobjektiv. Det är ju inte hur billigt som helst (tyvärr) men det kommer det att vara värt när jag får grymma bilder sedan (fast få inte för höga förväntningar, för det har redan jag). Objektivet går till 500 mm (vilket är väldigt lång zoom, min längsta zoom nu är 300, vilket det redan är långt). Det gör ju dock objektivet superstort och tungt men det kommer med ett inbyggt handtag för att det ska gå att bära på. Men det får det som sagt vara värt!
 
Här kan man se ungefär hur stort det är.

Postat av: Frida

It's like, so big!

2012-11-12 @ 21:34:29
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Thilda

Oj shit, hur dyrt?

Svar: Detta är ju inte Nikon eller Canons orginal så det kostar "bara" ca 8 tusen. Jämfört med Nikons som går till 500 mm för 70 000..
Emma

2012-11-12 @ 21:49:15
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Samma fråga som Thilda, hur mycket?

Svar: Detta är ju inte Nikon eller Canons orginal så det kostar "bara" ca 8 tusen. Jämfört med Nikons som går till 500 mm för 70 000..
Emma

2012-11-12 @ 21:55:47
URL: http://mysecretsthoughts.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-