Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Olivia

Igår åkte jag in till Göteborg och fotograferade min fina Olivia. Som de tidsoptimister som vi är så hann det ju nästan bli mörkt innan vi kom ut men det blev många bra bilder ändå! Och det var mysigt. Jag lägger nog upp lite bilder i taget under en tid framöver så att jag kan redigera dem lite olika och så vidare. Vi var i alla fall vid Röda Sten, eftersom att Olivia bor nästan där så vi gick dit.
 
Modell: Olivia Hartman
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: AF-S NIKKOR 55-300mm 1:4.5-5.6 G

Postat av: Olivia

hahaha, tidsoptimister, tru dat.. kollade igenom dessa bilder idag, du är sååå duktig!!!

2012-11-19 @ 19:09:18
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-