Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kalasbra

Idag vaknade jag vid 12. Klockan 12:25 bestämde jag mig att jag skulle till Kunskap och Framtids mässan (eller vad den hette) och klockan 12:47 satt jag på pendeln mot Göteborg. Har nog aldrig varit så snabb i mitt liv. Haha. (Det tar 10 minuter med bil till pendeln). Där inne träffade jag på Frida och hennes mamma. Och sedan träffade jag Olivia och Jocke en stund och vi kollade runt lite på mässan.

Dock var jag tvungen att åka hem väldigt tidigt för att hjälpa till med Saras kalas. Och så missade jag pendeln hem även om jag sprang. Men jag lyckades få skjuts till Kungsbacka av Frida och hennes mamma (så snälla!) och kunde ta mig därifrån hem med min bil. Sedan var det kalas (med utklädningstema) med 14 småbarn (8-9 åringar) och kaos i vårt hus i två timmar. Jag och pappa "gav upp" efter en timma men vi kämpade oss igenom det. Fick lite medlidande till mina föräldrar som höll både mina och brorsans kalas när vi var små. Här är pappa som var utklädd till skäggiga damen.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-