Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag skaffade en tidsmaskin (Tradera)

I veckan hittade jag film till min Polaroidkamera (vilket pappa trodde var omöjligt om jag inte reste tillbaka i tiden). Nu hoppas jag bara på att de fungerar! Får testa någon dag.
 

Postat av: Johanna

minns du de där böckerna vi läste (eller va de nån film?) där de tog kort med gammal film i en polaroidkamera och så såg det liksom ut som spöken på bilderna..?

Svar: Har något svagt minne av detta ja.... Det var nog en film?
Emma

2012-11-20 @ 16:30:13
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-