Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Instagram

I brist på annat att blogga om så lägger jag upp lite instagrambilder. (Härmar Frida). Jag gick igenom min instagram och såg att jag startade den för 92 veckor sedan. Det vill säga när jag var i Texas någon gång. Mina första bilder är från Texas och när jag gick igenom dem så växte den där lilla bollen i magen av saknad lite. Lite sorgligt. Saknar fina Texas och alla människor. 
 
Jaja. De har nu också gjort instagram så att det är tillgängligt via dator. Vet inte riktigt varför men det är väl kul när det går bra för andra. Här kan ni se min instagramprofil på datorn. 
 


Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAHA Björn ♥

Svar: :D
Emma

2012-11-08 @ 17:34:21
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-