Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hon har gjort det igen

Jag brände aldrig deras biljetter. Jag kände att jag är för ung för att dö helt enkelt. Om jag hade gjort det så hade jag haft två alternativ. 1: bli halshuggen eller 2: fly landet, byta identitet och starta ett nytt liv. Och jag orkar liksom inte det just nu.

Nu har jag och Johanna i alla fall kollat klart på X-factor (för länge sedan haha) och suttit och målat mina naglar. Johanna är grym på det. Hon målade mina inför imorgon då jag ska gå som jokern på en halloweenfest. Blir hur bra som helst!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-