Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Helt galen kväll

Jag finner faktiskt inga ord just nu när det gäller igår kväll och natt. Bara Oh My God vad kul det var. På väg hem avslutades kvällen med alla i en knökad spårvagn full med konstiga figurer och Olivia sa/skrek/mumlade att den här kvällen till och med nog var bättre än studenten. Och med det så behöver jag nog inte säga mer. Jag har massor av bilder som jag tänker lägga upp när jag får tillgång till dator sedan men nu får ni nöja er med bara några bilder. Jag försökte få bild med alla som klädde ut sig till Batman igår (även några som var Jokern) och här kommer de tre bästa Batman/Batmangrupper jag hittade.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-