Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hejhej

Imorse jobbade jag och slutade två, då åkte jag iväg till Göteborg med Frida för att kolla objektivet vi har tänkt köpa igen (vi tänker nämligen köpa likadana). Vi fick testa det med våra egna kameror osv och det kändes bra. Så det blir nog bra! Hoppas!

Nu har jag varit hemma en stund, ätit mat och ligger för tillfället och gosar lite med min katt. Skall strax åka hem till Johanna tror jag, om jag orkar resa på mig.

 


Postat av: Olivia

vill också tatuera mig nu!

2012-11-19 @ 19:10:57
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-