Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej från mig

Idag har jag varit i skolan en stund och sedan åkte jag in till Göteborg och träffade fina Olivia. Vi åt lite mat och pratade massor. Sedan åkte vi en bit och jag hängde med Olivia och kollade katt med henne. Så himla fina katter och kattungar. Det blev dock ingen katt idag. Kanske någon annan gång! Efter kattbesöket satt vi på spåris jättelänge och pratade mer. Mycket mysigt tycker jag. Så fyra av fem toasters. Woho.

Nu ska jag hitta på något att göra för det går ju inget bra på TV. Kanske kollar på någon film. Tips skulle vara trevligt.


Postat av: Frida

Ahmeh du FÅR ju följare utan att direkt göra någonting stort, det är en helt annan grej ;)

2012-11-07 @ 21:46:05
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-