Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej från en trött tjej

Okej, så min telefon blev grön. Jättekul. Inte. Fick lite smått panik och ångest men gick till Telenor och stod och pratade med en kille där i över två timmar om hur vi skulle göra. Min försäkring gick ju ut för fem dagar sedan så det skulle kosta flera tusen att laga skärmen. Så där stod vi och babblade och diskuterade om olika alternativ för mig och tro det eller ej (nej, jag blev inte lurad, jag charmade skiten ur killen och han vågade knappt säga emot mig haha) men det blev billigast att köpa en y telefon och binda den till ett nytt abonnemang. Och sänka priset på det gamla abonnemanget och bara betala av det tills det är slut. Så här sitter jag nu och säkerhetskopierar min telefon och skall snart starta upp min nya.
 

Postat av: vildblomma.blo.gg

ny telefon är verkligen aldrig fel! :)

2012-11-21 @ 19:31:44
URL: http://vildblomma.blo.gg/
Postat av: Johanna

en vit! najs ju :) samma nummer?

Svar: Vit iphone 5 dessutom haha.. samma nummer ja :)
Emma

2012-11-21 @ 20:00:05
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-