Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens Outfit / Bilder från natten kommer strax

Bjuder på en dagens outfit innan jag orkar lägga upp bilderna från inatt. Idag körde jag mjukisbyxor, kängor, en blå tröja som jag lånade av Johanna, grönt hår, ICA-kasse och scanner från Maxi. Hade även en lila kavaj över detta men den lämnade jag i Fridas bil när vi gick in på Maxi. (Frida hämtade mig från Johanna där jag sov inatt).


Postat av: Frida

Nog din snyggaste outfit ever

Svar: Tack. Sätter nog en ny trend.
Emma

2012-11-04 @ 22:12:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-