Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

All you need is Zayn

Bror: De enda jag kan i One Direction är Harry och Liam.
Jag: Haha. Men Zayn! Zayn är är så snygg.
Bror: Pfft visst.
Jag: Men kolla på den här videon!
*Visar "Little Things" videon och pekar*
Bror:....
Jag: Kolla nu när han sjunger "I'm in love with you" och kollar in i kameran.
Bror: Oh My God.
Jag: Ja!
Bror: Det är ju inte okej att vara så snygg!
 
Sedan satt han och jag och fangirlade lite över Zayn. Haha. I never thought...

Postat av: Debbie!!

Detta är nog inte det roligaste jag sett, hahahaha! :)

2012-11-06 @ 18:38:06
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-