Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

You can get addicted to a certain kind of sadness

Försöker lära mig Matte C. Det är nationellt prov nästa vecka och jag börjar få lite ont i magen. Men om jag kunde klara Matte B på två månader för två år sedan så kan jag väl lära mig Matte C på en vecka nu. (har jag sagt detta redan?) (jag försöker intala mig att jag kommer klara det så ni kanske får höra det igen)

Annars då? Jo, jag tog med en säng till skolan, har fixat ett VISA-kort och åt lunch med mamma. Så jag har fixat mycket idag, gillar att hålla mig sysselsatt. Det är nog därför jag pluggar matte och bloggar samtidigt nu.

Bjuder på en egobild, tjo!


Postat av: Dagge

Chiquita chiquita!

Söööt(:

2012-05-14 @ 19:01:21
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

asså va e de för fel på er? du är söt iallafall emma <3

2012-05-14 @ 21:06:31
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-