Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Worst day of your life - so far

Igår åt jag och Frida thaimat och kollade på resor till Afrika. Sedan gjorde vi inte så mycket men det var kul! Det brukar ju bli så. Vi såg på lite film och drack cola och ica-fanta innan jag trippade över gatan och somnade i min egen säng vid midnatt någon gång (viktigt med tiderna).
Idag var jag och familjen och tittade på Saras konstutställning och åt lunch hos mormor och morfar innan vi åkte hem. Nu har jag duschat, och sitter på pendeln på väg mot Göteborg för att träffa bästa Johanna! Jag är lite sen men det blir man ibland. Tjosvej! Uppdaterar mer senare kanske!


Postat av: Fedde

Tid! Tid är viktigt!

2012-05-14 @ 00:53:47
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-