Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndagsmys

Igår körde Emmy med lockar och jag med rakt hår. Omvända världen! Haha.

Hade det trevligt igår i alla fall med mina tjejer, vaknade imorse i Dagges föräldrars säng, med två snygga tjejer bredvid mig, håret var inte så rakt längre och med french hotdog-dressing på skon. Fast jag sov inte med skorna på såklart.

Nu är klockan halv sex och vi har kollat på film och ätit pizza hela dagen. Jag vill ha juice.


Postat av: Emmy

Jag ser typ onykter ut på denna bilden och har inte ens druckit.. Ett halvt glas vin bara (oj oj oj).. :>

2012-05-13 @ 17:54:23
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahahahha vi åkte och köpte juice när du åkte hem. ägd. fick du ditt godis idag eller?

2012-05-14 @ 21:07:16
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-