Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lördag i London

Jag fotade inte så mycket idag men ni kan få lite bilder ändå, bara för att jag gillar er. Jag lånade 50 pund av mamma-banken och kom hem med 5 linnen, 1 tröja, 1 telefonkiosk (liten prydnad alltså), en ring och lite annat som är hemligt for now. Jag lär visa allt jag köpte ordentligt när jag kommer hem.


Postat av: Frida

VÅRRULLAR! :D

2012-05-20 @ 11:37:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Åh mat!!(: spännande med hemligheter :D jag är lite små avundsjuk på london... La upp mitt inlägg när vi va på festen men skrev det tidigare.. Haha^^ de blev dumt med tiden då!! Can't wait to see you((:

2012-05-20 @ 18:14:19
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-