Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Living on the edge

Gick ut till min bil imorse och visste mycket väl att det knappt fanns någon bensin i den. Jag satte i nyckeln och vred om. Bensinmätaren rörde sig inte. Den var utanför det röda fältet, på fel sida. Jag backade ut från parkeringen och började köra. Försöka var jag ju tvungen att göra i alla fall. På det lilla varningsfältet där det brukar stå "kontrollera bromsljus" eller "180 kilometer till tom tank" stod det nu "--- kilometer till tom tank". Jag kunde ju inget annat än att skratta i det läget och hoppas att den här måndagen var på min sida.
Men med tanke på att jag hade gått upp i tid (vilket var ett slags mirakel med tanke på när jag somnade), jag hade hunnit göra mig lite fin och till och med hunnit fixa håret och sätta på mig en "klänning" (lång stickad tröja med leggings) så kände jag mig rätt bra för ovanlighetens skull och tog chansen att köra på ingen bensin till Fjärås station.

Och visst kom jag dit. Veckans andra mirakel av många hoppas jag.

Väl i skolan fick jag dock reda på att jag egentligen inte hade behövt åka hit till den första lektionen så nu har jag rast till klockan ett. Kul. Jag tror jag åker någonstans. Hejdå.

Postat av: Mamma Anna

Du lever verkligen farligt! Tur att du har en liten ängel som vakar över dig. Kram

2012-05-07 @ 11:57:10
Postat av: Frida

Living on the edge.

2012-05-07 @ 13:49:13
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahahaha!!! Men vafan, såg inte din rubrik!!! Töntig min kommentar ovan blev. Herregud.

2012-05-07 @ 15:19:21
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahhahah Frida, nu fattar jag allt!

2012-05-07 @ 15:22:43
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-