Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite mer specifikt

Kände att mitt förra inlägg inte gav så mycket så nu skriver jag ett till. Bara för att Emmy står och diskar medan vi andra sitter i solen och göttar oss (Emmy gillar att städa så det behöver inte anses som taskigt).

Vi är nu hemma hos Emmy, efter en snabb runda till Thilda och sedan ICA. Vi är alltså jag, Emmy och Thilda. Nu har vi ätit vaniljyoghurt med jordgubbar och senare ikväll kommer lite mer folk hit så ska vi grilla och ha det mysigt.

Jag vet att jag sa INGEN MER SHOPPING igår men så hade Bik Bok 30% i hela butiken så jag köpte en klänning och ett linne. Som jag har på mig nu. Linnet alltså.

Så, nu vet ni, så att ni håller koll på mig. Bloggar kanske mer senare ikväll om jag hittar mottagning här i skogen.

 


Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-26 @ 12:30:04
URL: http://forum.modekampanj.com
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-