Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

We used to have this figured out

Jag funderar på att bygga en hylla. Jag vill ha en hylla på min största vita vägg men tror inte att jag kommer hitta någon som passar mitt rum p.g.a mina små och sneda väggar, så jag får väl göra en egen då. Hur svårt kan det vara? Eller så målar jag en tavla och sätter på hela väggen. Det är ju också ett alternativ. Jag får helt enkelt fundera på detta.



Ursäkta humörsvängningarna, det är bara så det är just nu.

Postat av: Frida

Om dina väggar är små, tänk hur det är att bo i mitt rum.

2012-03-15 @ 18:16:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh! Du köpte Eet! :)

2012-03-15 @ 19:08:59
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-