Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tack, jag är jättenöjd

Det är fredag idag. Vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt. Fredagar brukade vara min absoluta favoritdag på hela veckan men nu känner jag mig ganska nere. Men jag har bestämt mig för att inte vara ledsen idag så jag dricker juice och väntar på att journalistgruppen ska bege sig till Aranäs där vi ska prata om vårt magasin vi skrev under APU-veckorna. Hoppas att någon är intresserad i alla fall (tveksamt).

Men i helgen kommer jag inte få en enda stund ledig tid verkar det som just nu. Ska försöka mobilblogga så mycket jag kan dock. För jag vet hur mycket ni kommer sakna mig. Eller nått. Men ni läsare har faktiskt blivit fler, vad beror det på? Vilka är ni? Jag är nyfiken!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-