Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Pärlsockerboll

Idag efter skolan gick (okej, åkte bil) jag till Café Karma med Johanna och Dagge där vi åt mat och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag och Dagge köpte även kokosbollar, men kom fram till att om det är med pärlsocker på så måste det ju heta pärlsockerbollar. Vilket var ett ganska roligt ord att säga. Försök säga det 10 gånger snabbt! Inte det enklaste haha.

Sedan gick min parkeringsbiljett ut så vi begav oss hemåt i det fina vädret. Nu ska jag ut och fota lite hade jag tänkt. Hare bra!


Postat av: Olivia

Ååååååhhhh how I wish att jag va meeed <3 samma sak snart??

2012-03-28 @ 00:14:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-