Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mitt hjärta är ditt att förstöra

Jag och Marcus hamnade på en klippa vid havet igårkväll/eftermiddag. Vi tittade på alla fåglar, kastade lite macka och hade det mysigt. Vid åtta-tiden åkte vi och köpte pizza i Björkris, sedan åkte vi förbi Maxi också och köpte massa godis, chips och dipp. Hemma hos Marcus såg vi på halva den nya Mission Impossible filmen innan vi somnade och imorse skulle Marcus upp och jobba så han körde hem mig. Haha det var superkortfattat men ja.

Nu kollar jag på lite film och gosar med min katt.


Postat av: Frida

Lite godis ni köpte :D

2012-03-31 @ 12:41:45
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-