Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite annat konstigt som jag hittat på Tradera

Ibland blir jag så fascinerad på människor. Okej att folk vill sälja sin tång, men varför döpa den till "Konstig tång" och försöka sälja den på tradera för 25 kronor? Och ursäkta, men vem köper potatis på tradera? Det spelar ingen roll hur fin den är. Jag skulle aldrig köpa någon ätbart över tradera. Lite misstänksamt ändå? Eller är det bara jag som är paranoid kanske.

 

Här är i alla fall några mer annonser som jag tyckte var lite roliga.

 


Värt med en trasig orm för 1 krona?

Postat av: Johanna

Jo, men jag vill nog köpa fyra potatisar! ...?? Haha

2012-03-23 @ 16:54:02
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Frida

Vadå trasig orm? Är det en leksak?

2012-03-23 @ 19:32:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-