Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm shouting your name all over town

Idag var första gången på runt tio dagar som jag lyssnade på musik helt frivilligt för att jag ville. Det var faktiskt först i fredags när jag var hemma hos Olivia en stund som jag kom på att jag inte lyssnat på musik på en vecka. Det är ganska konstigt ändå, att man bara kan sluta sådär utan att märka det.

Men musik är bra. Det får mig att må mycket bättre en stund. Jag får gåshud när jag lyssnar på låtar som jag verkligen tycker om eller som verkligen tilltalar mig. Jag har saknat den känslan lite nu när jag fick känna den igen. Jag får göra en ny skiva till min bil så att jag börjar lyssna på musik när jag kör igen. Den är en himla fin känsla. Jag brukar ju sjunga så himla högt när jag kör bil ensam. Enda undantaget är när min bror följer med, han brukar tyvärr få lyssna på mina falska toner. Haha.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-