Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hämtade ett litet paket på posten idag

Förra veckan lade jag ett bud på tradera, 12 kronor på en ny kamerarem, och vann (vilket jag inte räknat med först). Jag ska nog fortfarande köpa den andra kameraremmen jag vill ha (länk) men jag tycker att den här också hade sin unika charm. Och tolv kronor är ju inget att grina över direkt.


Bilderna är tagna med min telefon i dåligt ljus så därav bildkvaliteten. Färgerna är lite starkare IRL.

Postat av: Frida

Vi kan köpa därifrån när jag får pengar, hehe (;

2012-03-12 @ 22:28:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-