Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En klocka som står still, här blev jag till

Hej på er. Nu tänkte jag sammanfatta min helg eftersom att jag bara har lagt upp bilder på bloggen utan att direkt förklara någonting.

I lördags jobbade jag, 10-14, och hjälpte allt från trevliga små tanter till dryga snobbar som bara ser mig som en okunnig tjej. Men de får man ta har jag hört. Efter jobbet stack jag hem till Johanna där jag åt massa god spagetti och köttfärssås och jag fick se Johannas balklänning som hon hade köpt! SÅ HIMLA FIN! Vi, alltså jag, Johanna, Tiina och mamma pratade om London som vi ska åka till i maj, vad vi ska hitta på och liknande. Vi beställde biljetter till två musikaler som vi ska se i alla fall, Phantom of the Opera och Lejonkungen. Så det kommer bli mysigt! Olivia kom också över lite senare och var bara allmänt glad och sprallig som vanligt. Vilket alltid får mig på bra humör. 

Sedan gav jag alla en stor fet kram, åkte hem, duschade, lekte lite med min syster och pratade med pappa en stund innan Marcus kom och hämtade mig. Vi åkte till Kungsbacka, åt lite mat och sedan hamnade vi hos hans moster där vi målade om hennes lister och fikade. Efter det åkte vi hem till Marcus, laddade ner hela Kenny Starfighter-serien, såg halva innan vi somnade och såg halva när vi vaknade.

Idag var det barnkalas som gällde för Marcus lillebror Victor fyller 4 år idag. Så vi åt vofflor och tårta och var ute i solen. När det tog slut drog jag och Marcus iväg (och jag fick köra hans bil!) (mest för att jag ville testa om jag fortfarande kom ihåg hur man växlade, vilket jag gjorde, efter en stund). Vi körde in på OKQ8, köpte en Håkan-skiva, satte den i bilen och körde runt Onsala-halvön med nerdragna rutor till Håkan Hellström och allt var bara allmänt bra. Sedan tog vi med oss en pizza på vägen hem igen, åt den, kollade på Tintin och sedan var dagen så gott som slut. Marcus körde hem mig för en stund sedan och nu ska jag skypa med Texas strax.

Hoppas ni har haft en fin helg.


Postat av: Dagge

Jag såg Lejonkungen när jag va i London sist! (: Den va kul(:

2012-03-25 @ 22:17:05
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-