Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Åh åh det ligger i luften

Jag vet att jag skrev "hörs imorgon" men det struntar jag i. Jag vill skriva något. Det var längesedan jag skrev på riktigt, någonting jag ville skriva menar jag då. Det kan vara riktigt skönt att bara få skriva av sig och låta känslorna följa med.

Jag och mamma var i alla fall på Ledin ikväll för er som inte visste eller förstod det i mitt hemliga budskap i det förra inlägget. Förutom en sommar då Mathias blev sur och vi var tvugna att gå efter bara ett par låtar så har jag aldrig sett Ledin live. Jag har plannerat att göra det, flera gånger faktiskt. Men det har liksom aldrig blivit något av det.

Hela den här veckan har varit skit. Jag har haft alldeles för mycket att tänka på och alldeles för lite tid att tänka på de viktiga sakerna. Men när tonerna till Tomas mysiga och galna sånger började spelas så kände jag att jag slappnade av för första gången på... länge. Väldigt länge. Jag föll tillbaka, kanske tio år i tiden och var 9 år igen. Jag blundade och såg sena varma midsommarkvällar med Sensuella Isabella, jag såg mig och Johanna hitta på en dans till Sommaren är kort och bara dansa den hela dagen. Jag skrek precis lika högt som jag och Olivia gjorde på en skolbänk i nian när vi sjöng Inatt är jag din hur många gånger som helst. Jag såg min familj bila ner till Frankrike till tonerna av Knivhuggarrock och jag skrattade till ibland av gamla minnen med alla dessa låtarna, det var bara så skönt att faktiskt slappna av en stund. Jag fällde till och med en tår till En del av mitt hjärta, men dock inte av gamla minnen utan nya. Den har en väldigt fin text den låten.

Så tack mamma för att du tog med mig på en fin och välbehövd kväll. ♥

Postat av: Mamma

Tack för att du ville hänga med. Kul att vi båda två har så många minnen som är förknippade med Ledin. Kram

2012-03-11 @ 15:15:59
Postat av: Emmy

En del av mitt hjärta är verkligen fin!

Och svar: Jag är inte kär i någon haha..

2012-03-11 @ 19:19:08
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-