Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Trött kille

Brorsan kom hem från Dreamhack precis. Då fick jag ur honom att han hade sovit två timmar de senaste fyra dygnen. Jag frågade då om han var trött, vilket han borde ha varit. Han sa "Nej, jag känner mig faktiskt ganska pigg".

En stund senare hittade jag honom här:


Då frågade jag om det inte var bättre om han lade sig i sin säng. Fick mest ett grymtande "Jag orkar inte" som svar. Dock lyckades jag lite senare lura ner honom på nedervåningen, där han satte sig ner i mammas och pappas säng för att fixa örngottet till sin egna kudde. Han kom inte så mycket längre. Så nu ligger han i alla fall i en säng och sover. You're welcome Mathias.

Postat av: Frida

Hashtag: #tröttkille

2012-06-19 @ 21:43:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-