Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sorry for Party Rocking

Igår fastnade kameran i Dagges bil, dock hade jag min telefon som jag fotade lite med under kvällen. Vi hade en kul kväll hemma hos Emmy, folk kom och gick men jag hade det roligt i alla fall. Dansade och sjöng. Vid tre fick jag och Dagge skjuts hem till Kungsbacka med Alex och Samuel och vi sjöng Yeah Yeah Wow Wow så att det stod härliga till.


Postat av: Emmy

Häääärliga bilder måste jag säga! Tack för att ni (du) kom <3 Hoppas vi ses snart!

Tack för kommentaren om min header :>

Emmapemma <3

2012-06-10 @ 17:57:52
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-