Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Somnar 07 vaknar igen på natten

Har spenderat de tre senaste dagarna med att titta på Criminal Minds. Trodde inte att det störde mig tills jag skulle hämta min bror nu inatt ute i skogen. Blev allt lite paranoid där ett tag. Inte bara lite heller. Jag stod och väntade på Mathias utanför huset, hade stängt av motorn och spelade lite på min mobil i väntandet. Sedan, utan att ha hört eller sett någon komma fram till bilen så rycker någon i handtaget, rycker och rycker. Jag höll ju på att dö! Såklart var det Mathias och det var bara jag som hade låst dörrarna av ren rädsla. Men SHIT. Jag var så rädd!

Postat av: Thilda

Kämpa på!

2012-06-14 @ 14:12:04
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-