Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sommar

Ikväll åkte jag och Frida ut på ett litet fotoäventyr. Frida hjälpte mig att ta en ny bild till headern här på bloggen, jag ville ha en mer somrig och färgglad bild och det tycker jag att hon/vi lyckades med! Cred till Frida Liljeberg, min egna personliga lilla fotograf.
 

Postat av: Anonym

Headern blev jättebra, väldigt somrig!

2012-06-27 @ 07:47:02
Postat av: Frida

Håller med anonym. Fina tofsar med.

Svar: Tack. Hade typ glömt dem haha!
Emma

2012-06-27 @ 17:18:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-