Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Now I'm tryin to make sense of what little remains

Jag vaknade vid nio imorse av att Mathias stod och hostade upp slem. Yes, min favorit! Han kan väl inte hjälpa att han är förkyld och jag kan väl inte hjälpa att en utav mina fobier är slem. Mår faktiskt lite illa nu när jag skriver om det haha. Så jag slutar nu.
 
Det går verkligen ingenting roligt på TV idag. Seriöst. Skärp dig TVn. Har haft ganska tråkigt fram tills nu men nu ska jag iväg och äta och senare ikväll ska jag på MTV world stage i Göteborg. Det blir nog kul!
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-