Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

När man släpper taget tar man steget

Ni får skylla på blogg.se appen att jag inte har bloggat (okej, lite på Criminal Minds också). Men blogg.se appen har inte fungerat för mig på ett par dagar. Funkar den för er som använder den?

Igår var jag med Johanna, Olivia och Dagge under kvällen också. Vi körde. Körde hur långt som helst, på vägar jag aldrig sett eller ens visste om. Vi åkte nog i två, tre timmar och vi såg sjöar, rävar, rådjur och katter. Rävlanda tror jag det hette, ett utav ställerna vi åkte igenom. Mysigt var det i alla fall men sedan var vi tvugna att åka hem dock, för Olivia skulle iväg. Men jag och Dagge stannade hos Johanna och kollade på film och åt chips.


Här är Johanna brevid en söndrig bil vi hittade vid en sjö.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-