Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör

Slutade kolla på mina Criminal Minds boxar för en stund. Satte på TVn istället och gissa vad som gick på TV? Criminal Minds. Trevligt.
 
Nej. Jag har inget liv.

Postat av: Frida

Hej alla. När Emma skriv "mina boxar" menar hon egentligen "Fridas boxar". Nej men seriöst. Är lite avundsjuk. Vill också se alla Criminal Minds som går på teve på natten.

Svar: Hahaha! Hej Alla. Tänkte faktiskt skriva Fridas boxar men gjorde inte det av någon anledning. Men ja, Frida, dina boxar :)
Emma

2012-06-28 @ 12:50:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-