Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

För du var solskenet. Och jag var ensam.

Idag har jag hängt med Frida mest. Hon är nu, efter en vecka i Turkiet, brunare än mig. Vilket nu lämnar mig till att vara den blekaste, haha. Jaja, vi åt lite sushi, testade på det nya stället i innestan. Det var gott! Sedan var vi på Freeport en stund och efter det var vi på Kungsmässan också. Frida shoppade loss och jag höll i mina pengar ganska bra tycker jag, är lite stolt. Vå åkte sedan hem, Frida färgade mitt hår och vi åt hallon och jordgubbar och drack juice. Gott! Dock hände det inte så mycket med mitt hår mer än att det blev lite jämnare i färgen, men det blev bra tycker jag. Om jag vill att det ska bli ljusare så måste jag antagligen bleka det.
 

Postat av: Johanna

hallå! du kan ju inte färga håret utan att visa en bild på det!

Svar: Men man ser ingen skillnad haha :D
Emma

2012-06-19 @ 23:29:23
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-