Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Criminal Minds

Detta är anledningen till att jag inte har bloggat så flitigt det senaste. Är långt ifrån klar men ska försöka blogga. Igår somnade jag och Johanna i källaren till Easy A och vaknade imorse på den mysiga madrassen, jag körde henne till ett möte med jobbet (vuxenpoäng) och sedan åkte jag hem till mina Criminal Minds boxar. Hehe.


Postat av: Johanna

spegelvänd? nä, det är den verkligen inte! datan står på soffan :)

2012-06-12 @ 21:00:45
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-